Obsah
Poskytované služby
- ubytování
- pokoje zpravidla 1-2 lůžkové s vlastním WC a sprchou, popřípadě společné WC a koupelna na chodbě
- strava celodenní
- pomoc při péči o vlastní osobu
- pomoc při oblékání a svlékání
- při přesunu na lůžko nebo vozík
- pomoc při vstávání z lůžka, uléhání
- pomoc při podávání jídla a pití
- pomoc při prostorové orientaci
- pomoc při samostatném pohybu
- pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
- pomoc při péči o vlasy, nehty
- pomoc při použití WC
- výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti
- nabídka účasti v dílnách, při pracích v hodpodářství, v prostorách Domova
- (šicí, keramická a stolařská dílna, pedig, chov drobného zvířectva a chov koní, zahrada)
- volnočasové a zájmové aktivity
- zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
- podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
- podpora kontaktu s rodinou
- možnost využití kadeřnických, holičských a pedikérských služeb přímo v DUL
- sociálně terapeutické činnosti
- nabídka návštěvy rehabilitace, hiporehabilitace, relaxační místnosti
- pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
- pomoc při komunikaci s úřady
- pomoc a podpora při nakupování
DÁLE:
- fakultativní služby za úplatu (více v dokumentech)
- doprava služebním automobilem
- osobní doprovod na zvláštní vyžádání klienta
- telefony
- pedikúra
- zhotovovení fotokopií
- rehabilitace (bazén, vířivá koupel, perličková koupel, masáže)
- zapůjčení rehabilitační pomůcky
- zprostředkování lékařské péče + celodenní přítomnost všeobecných sester
SOCIÁLNÍ SLUŽBA NEMŮŽE KLIENTŮM ZAJISTIT:
- 24hodinový nepřetržitý dohled jednoho pracovníka u jednoho klienta
- pomoc klientovi při činnostech, které zvládne sám
- poskytování sociální služby bez přiměřeného rizika
Více informací ve Standardu 1.
Pracujeme s KARTAMI POTŘEB Jihomoravského kraje a jsme schopni pomoci klientům v oblastech osobních potřeb (viz Dokumenty - Karta potřeb).