#
#
#
#
#

Obsah

Poskytované služby

 

  • ubytování
  • pokoje zpravidla 1-2 lůžkové s vlastním WC a sprchou, popřípadě  společné WC a koupelna na chodbě

 

  • strava celodenní

 

  • pomoc při péči o vlastní osobu
  • pomoc při oblékání a svlékání
  • při přesunu na lůžko nebo vozík
  • pomoc při vstávání z lůžka, uléhání
  • pomoc při podávání jídla a pití
  • pomoc při prostorové orientaci
  • pomoc při samostatném pohybu

 

  • pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
  • pomoc při péči o vlasy, nehty
  • pomoc při použití WC

 

  • výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti
  • nabídka účasti v dílnách, při pracích v hodpodářství, v prostorách Domova
  • (šicí, keramická a stolařská dílna, pedig, chov drobného zvířectva a chov koní, zahrada)
  • volnočasové a zájmové aktivity

 

  • zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
  • podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdrojů
  • podpora kontaktu s rodinou
  • možnost využití kadeřnických, holičských a pedikérských služeb přímo v DUL

 

  • sociálně terapeutické činnosti
  • nabídka návštěvy rehabilitace, hiporehabilitace, relaxační místnosti

 

  • pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
  • pomoc při komunikaci s úřady
  • pomoc a podpora při nakupování

 

DÁLE:

 

  • fakultativní služby za úplatu (více v dokumentech)
  • doprava služebním automobilem
  • telefony
  • zhotovovení fotokopií
  • rehabilitace (bazén, vířivá koupel, perličková koupel, masáže)

 

  • zprostředkování lékařské péče + celodenní přítomnost všeobecných sester

 

SOCIÁLNÍ SLUŽBA NEMŮŽE KLIENTŮM ZAJISTIT:

  • 24hodinový nepřetržitý dohled jednoho pracovníka u jednoho klienta
  • pomoc klientovi při činnostech, které zvládne sám
  • poskytování sociální služby bez přiměřeného rizika

 

Více informací ve Standardu 1.

 

Pracujeme s KARTAMI POTŘEB Jihomoravského kraje a jsme schopni pomoci klientům v oblastech osobních potřeb (viz Dokumenty - Karta potřeb).